sâmbătă, 19 ianuarie 2013

De inceput...

 Antreprenor sau angajat? Care e raspunsul corect? 

Nu este unul singur. Raspunsul difera pentru fiecare, in functie de felul lui de a fi, in functie de nivelul sau de pregatire, in functie de curajul fiecaruia. Fie ca vrei sa ai o cariera de succes sau ca iti doresti sa fii un antreprenor care face profit, vei gasi aici informatii utile si pareri din ambele tabere. Nu vreau sa te influentez in niciun fel. Citeste-ma! si vei putea alege singur ce ti se potriveste.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Când solicitam un împrumut pentru a-mi cumpăra clădirea ca proprietar de mică afacere într-o situație dificilă, băncile convenționale au spus că nu mă pot ajuta. Firma de împrumuturi de la domnul Lee s-a așezat cu mine, a auzit situația mea și a decis că merit să risc. Aici suntem 5 ani mai târziu și tocmai mi-am reînnoit împrumutul pentru încă 7 ani. Nu aș fi putut cumpăra clădirea mea fără ajutorul împrumutului de la dl lee și voi fi dator pentru totdeauna cu ei pentru că mi-au dat o șansă când nimeni altcineva nu ar face-o. "Iată dl lee
adresa de e-mail de contact: 247officedept@gmail.com De asemenea, pe WhatsApp: + 1-989-394-3740 Așa că voi sfătui pe oricine care caută un împrumut să-l contacteze pe dl Lee pentru asistență cu finanțarea împrumuturilor.